Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~karolinay | użytkownik

imię i nazwisko adresKraków zarejestrowany29.08.2006 @18:49:01 ostatnio na stronie15.03.2011 @22:13:18

Gdzieś to trzeba wklejać





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty74 komentarze1796 posty na forum8

komputer / sprzęt
komputer i papa-rat Kho-thaak

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~evazaremba    14.11.2007 @19:38:54
jedno oko na maroko drugie na kalkaz
~jakka    14.11.2007 @19:31:03
ale o to chodzi by był chaos no nic pozdrawiam
_______
dziś tonę w blasku, w blasku tego świata ...
~michauu    14.11.2007 @19:28:13
ha no widzisz nie musisz wszytkiego rozumiec
kategoria jest jasno okreslona: fotografia eksperymenty
wiec poeksperymentowałem
zreszta nie rozumiem co w tym jest skomplikowanego
wiadomo ze zeby zobaczyc cos na kliszy trza ja ustawic pod swiatło xD
zadna filozofia. . .
chyba ze dla niektorych jest to skomplikowane . . .
pozdrowienia
~jakka    14.11.2007 @19:24:59
jeśli krytytujesz staraj się być konstruktywna ok??pozdrawiam
_______
dziś tonę w blasku, w blasku tego świata ...
~dominikmax    14.11.2007 @08:46:23
))))))))
~Clay    12.11.2007 @12:15:40
całość to grafa, drzewa a zwłaszcza liście przy użyciu :
1. Van Gogh blender
2. maze ( taki właśnie rozmazywacz
3. fury brush ( efekt rozszalałej trawy)
całość zblendowana i miksowana aż do osiągnięcia efektu przemieszanych kolorów czarnego i czerwonego
Na całosci maska z fioletu co spowodowało efekt różowego odcienia
tło to mieszanka fioletu i czerni, mixer i tak aż mnie oczy zabolały.
Fakt że chyba za długo to robiłem bo brak ostrości ( hihihi) ale postanowiłem to przerobić. Może lekko wyostrzę.
A fota była tylko wzorem, niedawno zrobiłem zdjęcie grupy drzew i posłużyło mi to za wzór.
Ja żadko korzystam ze zdjęć, 98% moich prac nie zawiera żadnego zdjęcia. Oczywiście za wyjątkiem wood of death, to fkatycznie jest zdjęcie z minimalną cześcią ręcznej roboty.
Dzięki za uznanie
pozdrawiam
_______
tylko prawda
~atta    11.11.2007 @23:43:33
"ramka" naturalna, prosto ze slajdu

"rozmazania" rowniez naturalne, przyslona 2,8

pozdr
~Clay    11.11.2007 @22:07:33
większość digartowiczowych artystów i oglądaczy jest przyzwyczajona do kontrastowych i wyraźnych obrazów lub zdjęć. Ja czasem widzę świat rozmyty i niewyraźny jak kilka moich prac. Zauważyłem dziwną prawidłowość tzn uwielbienie do graficznych doskonałości. No cóż ja tak sobie maluję jak mi wena podpowiada. Ale dzięki za konstruktywną krytykę
pozdrawiam
_______
tylko prawda
~Najezony    11.11.2007 @13:24:34
ciąg logiczny jest : odnosi się do problemu z wejściem na słupek ..
~olejmar    11.11.2007 @04:08:25
Dzięki za komentarz do KOLOSA. W ramach wyjaśnienia. Otóż nie jest to przypadkowy twór, nie jest on też niedopracowany. Jak spojrzysz na inne prace z mojej galerii zobaczysz że nie ma w nich przypadkowości. Prostota i niedopowiedzenie są tu środkiem wyrazu. Minimalizm czasem jest trudniejszy do osiągnięcia niż jeszcze większe skomplikowanie. Praca ta jest concept artem, czyli z definicji jest także szkicem (co wyraźnie zaznaczyłem przypisując ją do konkretnej kategorii). Ta "plamistość" i "nieczytelność" miały opisywać niezbadany charakter wymyślonej istoty. Możliwe że popełniłem błąd nie dodając jej opisu. Ale wiadomo że każdemu nie da się podpasywać. Nie mniej dziękuje za szczerość. ^_^
~olejmar    10.11.2007 @03:49:27
Dziękuję Bardzo ^_^
-Yasho    09.11.2007 @19:54:44
moze troszke pozno ale, strasznie dziekuje za ocene, strasznie to mie, ze ludzie tak tworczy doceniaja moje prace. Pozdrawiam bardzo bardzo serdecznie i czekam na Twoje nastepne prace.
-Yasho    09.11.2007 @19:54:37
moze troszke pozno ale, strasznie dziekuje za ocene, strasznie to mie, ze ludzie tak tworczy doceniaja moje prace. Pozdrawiam bardzo bardzo serdecznie i czekam na Twoje nastepne prace.
~fenix99    09.11.2007 @00:27:00
hej dzięki za komentarze
~Amorphis    06.11.2007 @19:00:06
A dzięki dzięki zdecydowanie najbardziej udana ;]
_______
Za wolność, za ród, za kraj...


~galaretkus    06.11.2007 @18:56:24
mi kolorki przpadły do gustu. ale ja się nie znam khkhk
dzięki
~manquer    05.11.2007 @23:49:02
no bo krople fajoskie są
_______
92FM
.: :.
~fcarter    05.11.2007 @17:45:16
a czy ja pisałem cokolwiek o jakims podobaniu?
_______
~fcarter    05.11.2007 @17:41:48
Nie no ale sama publicznie przyznajesz ze to efekt jakiegoś przypadku, bez celu, bez wizji, bez pomysłu bez sensu.
Taki opis jaki dałaś motywuje tylko do jednego :P
Żeby nie było - ja nie atakuje, zapytałem po prostu.
_______
~Sorke    05.11.2007 @09:09:11
To jest duży wazon niebieski, szlany, nakierowany na słońce Dzięki za wpis
_______
Jeżeli możesz poradź
Jeżeli Ci się nie podoba - napisz
Jeżeli nie umiesz nie obrażać - ćwicz.
~alejka    04.11.2007 @20:14:33
Karolino dobrej nocy
_______
gdy spotykam ludzi,ktorzy wyjatkowosci tak bardzo pozadaja...
to sie zastanawiam...''jak-by'' im sie..z tym zylo...
gdyby rozpoznano,ze sa wyjatkowi...
~Boskikrokodyl    04.11.2007 @11:20:29
dzieki za komenta i zapraszam ponownie
_______
***pif*pam*pum***
~dominikmax    03.11.2007 @17:18:45
..kobiety!!!
Sympatyczna i piękna buzia...
~Milesia    03.11.2007 @16:23:38
Dziękuju. ;]
~kwiatywewlosach    03.11.2007 @11:22:44
ale co z tego jezeli zmniejsze je w aparacie...to i tak jak [prezgram na kompa to sa duze ;/
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt